4 תשובות
איזה מפגש
אפשר פרטים יותר מעמיקים?!
למה כל שאלה שניה כאן .. בלי להגזים מתומצתות..כאילו זה מובן מאליו שיבינו את השאלה..בבקשה לפרט
למה כל שאלה שניה כאן .. בלי להגזים מתומצתות..כאילו זה מובן מאליו שיבינו את השאלה..בבקשה לפרט
שואל השאלה:
בגלל זנ עשיתי בתיוגים קייפופ ...
בגלל זנ עשיתי בתיוגים קייפופ ...
אנונימית
יא יש מפגש?
מבטיחה שלא הייתי מודעת אליו, אם יש לך פרטים תוכלי בבקשה לשלוח לי בפרטי?
מבטיחה שלא הייתי מודעת אליו, אם יש לך פרטים תוכלי בבקשה לשלוח לי בפרטי?
באותו הנושא: