10 תשובות
להפסיק להתנשק איתו כי הוא מתבייש בך ואם יש לך טיפה כבוד עצמי את אמורה להפסיק לתת לו יחס
את ממש לא צריכה מישהו כזה.
תעיפי אןתו
את לא צריכה אנשים רעילים בחיים שלך ואנשים שמורידים את האהבה העצמית שלך זרקי אותו ומהר אם את תהיה תלויה במישהו אחר את תמיד תתאכזבי תהיה תלויה רק בעצמך תלמדי. להשקיע יותר זמן בעצמך ולדאוג לעצמך את לגמרי לא צריכה גבר לצידך כדי לפרוח ולהיות מאושרת
אנונימית
כנראה מתבייש בך,לא באמת יכולים לדעת את הסיבה.פשוט תשכחי ממנו
להתרחק ממנו כמה שיותר מהר
אז להפסיק להתנשק איתו ולהעיף אותו :)
מגיע לך מישהו שיאהב אותך לאור יום ולא רק בחושך/בחדרי חדרים, שמישהו יתגאה וישמח להראות לכולם שהוא איתך ולא מישהו שיתבייש בך.
תנתקי איתו קשר ואם הוא שואל למה תגידי שאת מתביישת בו כי יש לו קטן
שחררי אותו תמצאי מישהו שיכבד ויאהב אותך איך שאת בלי קשר לאיך שהגוף שלך נראה אם הוא אוהב אותך הוא ייראה את הפנימיות שבך וזה מה שחשוב שיראו !

נ ב דברי איתי בפרטי אם את צריכה עצות קצת
הייתי מעיפה אותו לעזאזל
ואת מגלה לכל הסטיפס איזוה נאמנה... ותשאלי אותו למה לא לספר ואל תשפטי לפני שאת יודעת משהו כי אולי יש סיבה אחרת שהוא לא רוצה שידעו:) או שהוא באמת דפוק
באותו הנושא: