4 תשובות
כמו רוב החנויות הגדולות...,מיובא דרך ספק סין..ורק מטביעים על הפריט את הלוגו של החברה..,ואז נוצרת מחיר מופקע!!
קיצר הכי טוב לייבא לבד..
שואל השאלה:
^^ הזמנתי מאסוס וקיבלתי משהו בדיחה, 300 שקל נשרפו
אנונימי
פול אנד באר
חפש בגוגל אחי
אנונימי