6 תשובות
וואלה המצלמה שלי אחלה
שואל השאלה:
וואי נו אז למה אני נדפקתי
יש מצב את שולחת לי אולי צילום מסך בהגדרות של המצלמה שלך ואני אעשה כמוך?
וואי נו אז למה אני נדפקתי
יש מצב את שולחת לי אולי צילום מסך בהגדרות של המצלמה שלך ואני אעשה כמוך?
אנונימית
המצלמה שלי פסיכיתת
אבל כןן לפעמים היא באמת מאבדת פוקוס
וגם היא מבהירה את התמונות (לפעמים)
אבל ברוב הזמן היא אחלה נראלי שלגבי ההבהרת תמונות אין מה לעשות אבל לגבי האיכות אני חושבת שאולי בהגדרות כן
אבל כןן לפעמים היא באמת מאבדת פוקוס
וגם היא מבהירה את התמונות (לפעמים)
אבל ברוב הזמן היא אחלה נראלי שלגבי ההבהרת תמונות אין מה לעשות אבל לגבי האיכות אני חושבת שאולי בהגדרות כן
כאילו זה קורה לי לפעמים לא תמיד
שואל השאלה:
תקשיבי אני משתגעת זה קורה לי קבוע ואני יוצאת לבנה של החיים ואני שחומה ואין לי פוקוס תמיד זה מטושטש כזה
תקשיבי אני משתגעת זה קורה לי קבוע ואני יוצאת לבנה של החיים ואני שחומה ואין לי פוקוס תמיד זה מטושטש כזה
אנונימית
זה קטע של אפל שהם לא אוהבים אנשים שחומים (ברצינות, המצלמות שלהם עושות להם דברים מוזרים) בכל מקרה יש מצב שזה ממש בעייה אם אין פוקוס, ובשביל זה יש אחריות
באותו הנושא: