15 תשובות
כן
אנונימית
שואל השאלה:
כל כמה זמן?
ואם אני לא מחדשת כשזה ירד השפתיים יראו מוזר או רגיל כמו קודם?
כל כמה זמן?
ואם אני לא מחדשת כשזה ירד השפתיים יראו מוזר או רגיל כמו קודם?
נראלי שכן
אני חושבת שכל כמה חודשים משהו כמו שלושה חודשים ועם הזמן זה נהיה הפרש יותר גדול של זמן אבל אין לי מושג אני לא מבינה בזה זה לפי מה שאני חושבת את יכולה לבדוק בגוגל
אנונימית
כן, אצל כל אחד זה תופס אחרת
יש כאלה שהחומר לא מחזיק אצלהם ואחרי חודשיים- חצי שנה החומר יורד
ויש כאלה שרק אחרי שנה+ החומר מתחיל לרדת אצלהם בקטנה לאט לאט
יש כאלה שהחומר לא מחזיק אצלהם ואחרי חודשיים- חצי שנה החומר יורד
ויש כאלה שרק אחרי שנה+ החומר מתחיל לרדת אצלהם בקטנה לאט לאט
שואל השאלה:
וכשזה יורד השפתיים יראו מעוותות?
וכשזה יורד השפתיים יראו מעוותות?
אפשר להוריד את החומר אם אני לא טועה גם אז זה לא משנה
כל חצי שנה
עיוות בשפתיים לאחר הזרקה זו תופעת לוואי
עיוות בשפתיים לאחר הזרקה זו תופעת לוואי
לאלא זה פשוט הן יהיו יותר דקות וזה לא יורד לגמרי פשוט בשביל לקבל תוצאה מלאה צריך לחזור על זה אבל זה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז מוש
אני פשוט רוצה לעשות מילוי בשפה העליונה שזה יראה כמו של מדיסון ביר כי בכללי הן עבות חחח
אה אז מוש
אני פשוט רוצה לעשות מילוי בשפה העליונה שזה יראה כמו של מדיסון ביר כי בכללי הן עבות חחח
חלום שלי לעשות והאמת שלחשוב על חס וחלילה עיוות הפחיד אותי
כי תחשבי על זה אם מתחילים בגיל מוקדם אז לאן השפתיים ידרדרו בגיל מאוחר יותר
כי תחשבי על זה אם מתחילים בגיל מוקדם אז לאן השפתיים ידרדרו בגיל מאוחר יותר
אומרת לך כשאחת שגם ממש רוצה לעשות תבדקי לפני תחשבי
שואל השאלה:
כןן ברור
אני לא ממהרת לעשות אני באמת צריכה לבדוק לעומק וגם הן סבבה כזה
כןן ברור
אני לא ממהרת לעשות אני באמת צריכה לבדוק לעומק וגם הן סבבה כזה