7 תשובות
שואל השאלה:
אני חושב שלכל בן אדם יש אגו...
אני חושב שלכל בן אדם יש אגו...
אנונימי
לא יודעת אם להוריד אבל אולי טיפה להרתיע. לי אישית קרה שהכירו לי מישהו באינסטגרם והוא היה נראה בסטורים שלו מישהו מפוצץ ביטחון עצמי והרגיש ממש בנוח... ובתור אחת שיש לה קצת פחות ביטחון עצמי ויותר ביישנית הרגשתי פחות נוח לפגוש אותו, לדבר בטלפון וכו...
אנונימית
שואל השאלה:
אז היית מרגישה בנוח עם מישהו טיפה יותר ביישן נגיד?
אז היית מרגישה בנוח עם מישהו טיפה יותר ביישן נגיד?
אנונימי
רוב הסיכויים שכן. הוא באמת היה ממש מפוצץ ביטחון עצמי אז זה קצת הרתיע
אנונימית
אם הוא חי בסרט אז יכול להיות
לפעמים אבל לרוב לא :)