4 תשובות
אני חושב שכן
ויש גם לא-נכים שיכולים להיכנס לשירותי נכים, אני למשל אם כל השירותים תפוסים ורק השירותי נכים פנוי ויש לי התקף אני אכנס לשירותי נכים.
יש לי מחלת מעיים...
ויש גם לא-נכים שיכולים להיכנס לשירותי נכים, אני למשל אם כל השירותים תפוסים ורק השירותי נכים פנוי ויש לי התקף אני אכנס לשירותי נכים.
יש לי מחלת מעיים...
אנונימי
תלוי איך הנכות השכלית משפיעה עליו
נגיד אם הוא צריך שיעזרו לו בשירותים-הוא יכול
נגיד אם הוא צריך שיעזרו לו בשירותים-הוא יכול
כן
לא חושבת, הוא הרי לא נכה פיזית ושירותי נכים הם בשביל נכים פיזית
באותו הנושא: