4 תשובות
שואל השאלה:
מצטערת לא ידעתי לנסח כל כך ^^
אנונימית
לדעתי ענית לה יפה ואין לך מה להתבייש. היא זו שצריכה להתבייש. תת רמה. תלכי חופשי לשם.