4 תשובות
התלמדות לא נראלי
יש מקומות שכן ויש שלא
ועל היום הראשון בוודאי שכן
יש מקומות שכן ויש שלא
ועל היום הראשון בוודאי שכן
שואל השאלה:
מה לרשום למנהל אבל??? :/
מה לרשום למנהל אבל??? :/
תבואי אליו בעשירי (מתי שמקבלים משכורת )
תבואי לעבודה ותגידי לו היי באתי לקחת את המשכורת שלי על היום (תאריך ) שעברתי פה
הוא יתן לך
אם לא את יכולה לתבוע אותו חתמת טופס 101
תבואי לעבודה ותגידי לו היי באתי לקחת את המשכורת שלי על היום (תאריך ) שעברתי פה
הוא יתן לך
אם לא את יכולה לתבוע אותו חתמת טופס 101
על התלמדו גם מקבלים כסף!!
זה מצויין בחוק.
זה מצויין בחוק.
באותו הנושא: