9 תשובות
הלשונית של "עניתי" מראה לך את השאלות שענית עליהן.
הלשונית של "נעצתי" מראה לך את השאלות שנעצת.
אם אתה רואה את אותן השאלות בכל לשונית, כנראה שאתה מרבה לנעוץ שאלות שאתה עונה עליהן.
לשונית נעצתי נעצת את השאלה ובלשונית עניתי ענית על השאלה, פשוט.
במקרה שלך כנראה נעצת כל שאלה שענית עליה
בלשונית עניתי יש שאלות שהגבת עליהן ובלשונית נעצתי יש שאלות שניצל (כשאתה לוחץ על הנעץ מתחת לשאלה משמאל לשם המשתמש של מי ששאל את השאלה)
פשוטו כמשמעו
בלשונית "עניתי" רואים את השאלות שענית עליהן
בלשונית "נעצתי" אלו שאלות שבהן לחצת על הנעץ.

יכול להיות שבשאלות שענית לחצת על אפשרות הפלוס באחת התשובות ולכן הנעץ נלחץ אוטומטית.
שואל השאלה:
מה הכוונה בלנעוץ?
כי עניתי זה כשאת/ה עונה לשאלה ולעתים זה כשאת/ה נועץ וכשאתה כותב בתגובות של השאלה זה אוטומטי נועץ לך
אנונימית
כשאתה לוחץ על הסימן של הנעץ בשאלה והוא הופך לירוק^^
אנונימית זה לא נכון זה לא נועץ אוטומטית אם את עונה על שאלה אם כבר זה נועץ אוטומטית אם את עושה פלוס לתשובה
מה שאנונימית ענתה לא נכון