10 תשובות
הם כן די מושפעים מאמריקה וההפך אבל אין ניסיון לחקות שום דבר.
לוקחים השראה ממוזיקה מערבית, וזה דבר טוב כי זה מעלה את הפופולריות של הקייפופ
שואל השאלה:
אבל זה כמו עולמות שונים זה לא נראה דומה
אבל זה כמו עולמות שונים זה לא נראה דומה
אנונימית
לא נראה לי יש מוזיקת פופ בכל מקום אין עניין של ההעתקה זה לא נשמע דומה אפילו למוזיקה האמריקאית כשחושבים על זה
ממש לא חושבת ככה, הם לוקחים השראה אבל חוץ מזה הכל שונה
וזה באמת לא נשמע דומה בכלל
אם מקשיבים מלא לקייפופ ושומעים שיר שאפילו שרים אותו באנגלית ישר מזהים שזה של זמר קוריאני ולא קשור למבטא או משהו
יש צליל שונה
וזה באמת לא נשמע דומה בכלל
אם מקשיבים מלא לקייפופ ושומעים שיר שאפילו שרים אותו באנגלית ישר מזהים שזה של זמר קוריאני ולא קשור למבטא או משהו
יש צליל שונה
במקור זה היה ממוזיקה יפנית מהמאה הקודמת, היום יותר ממוזיקה אמריקאית
אבל זה לא ניסיון לחקות פשוט מושפע במעט אלמנטים
אבל זה לא ניסיון לחקות פשוט מושפע במעט אלמנטים
כן, גם מהמוסיקה היפנית
שואל השאלה:
^לא נראה לי שזה מנסה לחקות משהו זה סגנון אחר .
לא?
^לא נראה לי שזה מנסה לחקות משהו זה סגנון אחר .
לא?
אנונימית
לא
באותו הנושא: