8 תשובות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת "יותר"?
בת כמה את?
חברים זה רומנטיקה ידידים הם כמו אחים..
ידידים - נשיקה בלחי, חיבוק, מדברים על דברים שונים ולא על אהבה בניהם אלה אולי עזרה באהבות בנוגע לאהבה של מישהו מהם אל מישהו אחר או בקיצור מעין כמו אחים כאלו

חברים - קשר רומנטי - זוגי - נשיקה בפה, חיבוקים ועוד הרבה דברים אחרים ושונים, מידידים גם הופכים להיות חברים ומחברים בסופו של דבר נהיים בעל ואישה:)
יש ידיד- שאת יכולה לדבר איתו על הכל, וחיבוקים זה בסדר גמור גם לידידים. לא יותר מזה.
יש חבר- שזה בכלל צרפותים בלי סוף, חיבוקים צמודים ויכול להיות (אם אתם מספיק בוגרים)- יחסי מין.
ויש את היזיז- הידיד שלפעמים יוצא שאתם במצבים רומנטיים... אבל אתם לא חברים. הידיד לנשיקות, ברוב המצבים.
ידידים זה רק בקשר..
חברים זה יותר
שזוג הם בקטע רומנטי וידידים לא
ידידים זה רק בקשר