6 תשובות
מאיזו בחינה
כן זה לא נותן לי להכנס לסטורי ואם כן זה יוצא מהאפליקציה
שואל השאלה:
כשנכנסים רשום למטה שגיאה משהו כזה באפור כל שנייה
לא
כן גם לי זה ככה מאתמולל