3 תשובות
את מתגברת על הפחד והולכת כמו גדולה לעבודה! את מי שאת...מי שיקבל יקבל ומי שלא גם בסדר...לא תוכלי לעצור את החיים רק בגלל שמישהו לא יאהב מי את!!
אני אומרת בתור מישהי שיש לה חרדה חברתית ומתגברת עליה
על תחששי שאנשים ישפטו אותך
שימי פס!
חוץ מזה זה בא והולך מי ישמע כולה ראו אותך ואמרו לך שלום וזהו
תמיד אנחנו חוששים שהכי גרוע יהיה אבל בתכלס זה לא כמו שאנחנו חשבנו;)