2 תשובות
moy זה לזכר וmaya זה לנקבה
^ נכון, וחשוב לזכור שברוסית זכר ונקבה לא בהכרח מקבילים לעברית.. יש מילים שברוסית זה נקבה ובעברית זה זכר ולהפך..