התחברות
הרשמה
דוברי רוסית אתם יכולים להסביר לי משהו שנייה?
מתי משתמשים בmoy (שלי)
ומתי בmaya (שלי)
כאילו יש להן את אותו פירוש אבל לא הבנתי מתי משתמשים במה מתי
(אי אפשר לכתוב בסטיפס ברוסית)
16 ביולי 2022, 18:30
רוסית
מילים
רוסיה
שפות
עדות
2 תשובות
moy זה לזכר וmaya זה לנקבה
נ
נסיכונת מלידה
^ נכון, וחשוב לזכור שברוסית זכר ונקבה לא בהכרח מקבילים לעברית.. יש מילים שברוסית זה נקבה ובעברית זה זכר ולהפך..
K
Karma is a bitch
באותו הנושא:
דוברי רוסית- איך אומרים יהודי\ה ברוסית?
דוברי רוסית, איך אומרים ברוסית "הלכתי אתמול"
דוברי רוסית אתם יכולים להסביר לי בבקשה מה הוא אמר?? אני דוברת רוסית ולא ממש הבנתי את הבדיחה
דוברי רוסית, כתבתי/ תרגמתי נכון?אוף לא לשוב אי אפשר לכתוב פה ברוסית
האם הרוסים בישראל (דוברי הרוסית) מציינים את יום הניצחון?
דוברי רוסית אפשר לשאול אותכם משהו בפרטי?
דוברי פולנית ודוברי רוסית יבינו אחד את השני?
אני שאלה רק דוברי רוסית אתם יודעים לכתוב ברוסית?
דוברי רוסית יכולים לתרגם בבקשה מ3:35 מה שסקורג'י אומר
יש פה דוברי רוסית שיכולים להסביר לי מה הוא אומר בסרטון?
אני לא דובר רוסית, וכל החברים שלי שמבינים שומעים את השיר הזה. אתם יכולים לנסות להסביר לי מה מיוחד בו?