12 תשובות
כן היא לא בסדר
לא ממש לא
שואל השאלה:
נעזוב את זה שגם עכשיו שיש לי חברות חדשות אני סובלת מהן כאילו הן מנסות לעשות לי דווקא?
אנונימית
לא את לא נשמעת הבעיה כאילו גם אם היית הן לא היו בסדר שגרמו לכולם להתרחק ממך והיועצת הייתה צריכה לנסות לעזור לא רק לומר דברים רעים עלייך
^^כן הן עושות לך דווקא כי הן סתם לא אהבו אותך וזה למה טוב שהתרקת מהן ומצאת חברות חדשות
שואל השאלה:
תודהה באמת הייתי צריכה לשמוע את זה
אנונימית
בכיף(:
ממש לא בסדר יש יועצות כאלה סתומות .
לפניי שנה עשו עליי חרם של 4 שנים ומה היועצת אומרת לי "תתחברי יותר , את לא מתחברת מספיק" בזמן שאני הכי מנסה שבעולם . אל תתייחסי ותמצאי חברות אחרות
שואל השאלה:
אני מצטערת שעברת את זה
עברתי גם משהו דומה עם מורה שצעקה עליי שאין לי חברות באשמתי וזה
מקווה שאת במקום טוב יותר, אני כן
אנונימית
לא לסמוך על יועצות לעולם גם אם זה הדבר הכי קטן
שואל השאלה:
כן...
אנונימית
תגידי להורים שלך אם היו אומרים לי כזה דבר