11 תשובות
כן
כן
כן
כןכן
כן, הוא אמין.
שואל השאלה:
עוד נראה.
עוד נראה.
בהצלחה
תעדכן אם יצא טוב
שואל השאלה:
לא הכנסתי קוביית שוקולד בסוף כי חשבתי שזה יהיה מספיק מתוק.
וזה יצא יותר שטוח.
אבל זה יצא ממש טעים בכל זאת.
לא הכנסתי קוביית שוקולד בסוף כי חשבתי שזה יהיה מספיק מתוק.
וזה יצא יותר שטוח.
אבל זה יצא ממש טעים בכל זאת.
יאו זה נראה מושלםם
באותו הנושא: