5 תשובות
כן
לאלא
זה גם המון נוזלים
אל תישקלי בכזו אובססיביות זה נורא
שואל השאלה:
זה היה ארוחה גדולה.
זה נחשב הרבה לעלות 700 גרם מארוחה?
אנונימית
לא זה לא שאכלת 700 גם של אוכל זה מורכב ממלא נוזלים
וזה בסדר עדיף להישקל ביום פעם אחת בבוקר על בטן ריקה
באותו הנושא: