5 תשובות
ממש ארוך ומששעמם
שעתיים וחצי בערך
גרוע מאוד
נבל משעמם, דמויות שלא עושות כלום, עלילה מעפנה שראינו כבר בשאר הסרטים, ואפקטים גרועים יותר מהסרט הראשון מ1993, אני רציני
באמת שהראשון היה ונשאר קלאסיקה, שלא היה צריך ליצור לה אף המשך, אפילו הסרט השני שיצא ב1997 היה ממש זוועה לעומת העלילה הפשוטה והחזקה שהיתה בראשון, והדמויות האייקוניות שבו

לדעתי הסרט הראשון היה אף אמור להיגמר לגמרי בדיוק בסצנה לפני האחרונה, כשהטי רקס שואג ומפיל את השלט
ממש חרא
הוא נחמד