140 תשובות
כי זה מי שהם יטמבל
אנונימית
שואל השאלה:
מה? מה הקשר? במה יש להם להתגאות?
מה? מה הקשר? במה יש להם להתגאות?
אנונימי
מה יש להיות גאה בזה שאתה מזרחי בור בלי לעליב אחרים אמרתי את זה לו
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מזרחי
אני לא מזרחי
אנונימי
יש להתגאות ועוד איך
מה הבעיה בזה שטני אוקראינית וגאה להיות מי שאני.
גם מה זה גאה. זאת הזהות שלי. אני לא בן אדם אחר וגם לא רוצה להיות מישהו אחר. אני אוקראינית וזהו. נקודה. למה בדיוק אכפת לך?
אתה אוקראיני? לא. אז פשוט אל.
מה הבעיה בזה שטני אוקראינית וגאה להיות מי שאני.
גם מה זה גאה. זאת הזהות שלי. אני לא בן אדם אחר וגם לא רוצה להיות מישהו אחר. אני אוקראינית וזהו. נקודה. למה בדיוק אכפת לך?
אתה אוקראיני? לא. אז פשוט אל.
מה העדה שלך?^^.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל במה יש להתגאות? נניח הצרפתים יכולים להתגאות בהיסטוריה שלהם או באוכל שלהם, במה אוקראינים יכולים להתגאות?
אבל במה יש להתגאות? נניח הצרפתים יכולים להתגאות בהיסטוריה שלהם או באוכל שלהם, במה אוקראינים יכולים להתגאות?
אנונימי
כי זה מי שאני
שמעת פעם על לאומיות? אין אף עם שלא מתגאה במי שהוא, למה נטפלת דווקא אלינו?
ומדינה נכשלת כמו מדינות באפריקה שלא יצא ממנה שום דבר טוב? מאיפה הבאת את זה? אוקראינה היא מדינת עולם ראשון
לא יצא ממנה כלום? מוזמן לחפש בגוגל ukraine's achievments ואז לדבר איתי על זה
שמעת פעם על לאומיות? אין אף עם שלא מתגאה במי שהוא, למה נטפלת דווקא אלינו?
ומדינה נכשלת כמו מדינות באפריקה שלא יצא ממנה שום דבר טוב? מאיפה הבאת את זה? אוקראינה היא מדינת עולם ראשון
לא יצא ממנה כלום? מוזמן לחפש בגוגל ukraine's achievments ואז לדבר איתי על זה
מה הבעיה שיתגאה במה שהם רוצים
שואל השאלה:
אוקראינה היא מדינת עולם שלישי בכמעט כל פרמטר, חחח עולם ראשון? במקרה הכי טוב היא מדינת עולם שני ממוצעת.
לא יצא משם שום דבר טוב, המצאות אוקראיניות זה דבר שלא קיים, כל הממציאים ה"אוקראינים" שהיו שם הם ממוצא רוסי ולא אוקראיני.
אוקראינה היא מדינת עולם שלישי בכמעט כל פרמטר, חחח עולם ראשון? במקרה הכי טוב היא מדינת עולם שני ממוצעת.
לא יצא משם שום דבר טוב, המצאות אוקראיניות זה דבר שלא קיים, כל הממציאים ה"אוקראינים" שהיו שם הם ממוצא רוסי ולא אוקראיני.
אנונימי
ממש לא.
אין לי מושג מה עובר לך בראש כשאתה יוצא נגד האוקראינים. זה מי שאנחנו. אתה יכול עד מחר להמשיך להתווכח ולומר שאתה לא אוהב את האוקראינים אבל זה לא מזיז לנו. זאת העדה שלנו אנחנו גאים במי שאנחנו ובעם שלנו. יש לנו ועוד איך במה להתגאות. מוזמן לבקר באוקראינה וגם לקרוא קצת על ההיסטוריה עצמה ועל ההמצאות של האוקראינים. אנחנו עם בדיוק כמו שאר העמים. כולנו טובים וכולנו מיוחדים בדרך שלנו.
אין לי מושג מה עובר לך בראש כשאתה יוצא נגד האוקראינים. זה מי שאנחנו. אתה יכול עד מחר להמשיך להתווכח ולומר שאתה לא אוהב את האוקראינים אבל זה לא מזיז לנו. זאת העדה שלנו אנחנו גאים במי שאנחנו ובעם שלנו. יש לנו ועוד איך במה להתגאות. מוזמן לבקר באוקראינה וגם לקרוא קצת על ההיסטוריה עצמה ועל ההמצאות של האוקראינים. אנחנו עם בדיוק כמו שאר העמים. כולנו טובים וכולנו מיוחדים בדרך שלנו.
כי זה מי שהם
אתה יודע זה קונספט חדש כזה לאומיות
חוץ מזה אני לא מבין למה אתה מודד את ערכם של אנשים מסוימים על פי "מה שיצא" מהמדינה שלהם
אתה יודע זה קונספט חדש כזה לאומיות
חוץ מזה אני לא מבין למה אתה מודד את ערכם של אנשים מסוימים על פי "מה שיצא" מהמדינה שלהם
וכמה המצאות אתה המצאת?
שואל השאלה:
jony
לאוקראינה אין היסטוריה או המצאות.
jony
לאוקראינה אין היסטוריה או המצאות.
אנונימי
בטח שיש
קוזאקים, למשל
קוזאקים, למשל
שואל השאלה:
אתה צוחק נכון? קוזאקים הם אותם בנדיטים ששרפו ובזזו כפרים יהודיים במשך מאות שנים.
אתה צוחק נכון? קוזאקים הם אותם בנדיטים ששרפו ובזזו כפרים יהודיים במשך מאות שנים.
אנונימי
בכל עם בן יותר מ100 שנה היו אנשים שבזזו כפרים
זה לא אומר שלא הייתה לנו היסטוריה, תרבות, מוזיקה, מאכלים וכו'
זה לא אומר שלא הייתה לנו היסטוריה, תרבות, מוזיקה, מאכלים וכו'
שואל השאלה לאוקראינה יש היסטוריה
שמעת על הרוס של קייב?
אחת המדינות החזקות באיזור באותה התקופה
המצאות?
hdd
האנטונוב 255
המסוק
ועוד
ואני אגיד את זה שוב
ערכם של אנשים לא נמדד בכמות ההמצאות שיצאו מהמדינה שלהם
שמעת על הרוס של קייב?
אחת המדינות החזקות באיזור באותה התקופה
המצאות?
hdd
האנטונוב 255
המסוק
ועוד
ואני אגיד את זה שוב
ערכם של אנשים לא נמדד בכמות ההמצאות שיצאו מהמדינה שלהם
שואל השאלה:
אנטונוב והמסוק הומצאו על ידי רוסים שבשלב כלשהו בחייהם התגוררו באוקראינה.
hdd הומצא על ידי 2 אנשים, אחד מהם היה אוקראיני.
שמע אתה לא יכול לקחת מידע מעמוד אינטרנט אוקראיני ופשוט להגיד שזו המצאה אוקראינית, המינימום שאפשר לעשות זה לחפש בגוגל קצת יותר לעומק על ההמצאות האלה.
רוס של קייב זה לא היסטוריה של אוקראינה, זה שהמדינה הייתה על השטח של אוקראינה לא הופך את אוקראינה לירושת של המדינה הזו.
אנטונוב והמסוק הומצאו על ידי רוסים שבשלב כלשהו בחייהם התגוררו באוקראינה.
hdd הומצא על ידי 2 אנשים, אחד מהם היה אוקראיני.
שמע אתה לא יכול לקחת מידע מעמוד אינטרנט אוקראיני ופשוט להגיד שזו המצאה אוקראינית, המינימום שאפשר לעשות זה לחפש בגוגל קצת יותר לעומק על ההמצאות האלה.
רוס של קייב זה לא היסטוריה של אוקראינה, זה שהמדינה הייתה על השטח של אוקראינה לא הופך את אוקראינה לירושת של המדינה הזו.
אנונימי
שואל השאלה:
"ערכם של אנשים לא נמדד בכמות ההמצאות שיצאו מהמדינה שלהם"
איפה אתה רואה שאמרתי כזה דבר? ערכם של אנשים נמדד במה שהם עושים, ערכה של מדינה נמדד בין היתר בהמצאות שיצאו ממנה.
"ערכם של אנשים לא נמדד בכמות ההמצאות שיצאו מהמדינה שלהם"
איפה אתה רואה שאמרתי כזה דבר? ערכם של אנשים נמדד במה שהם עושים, ערכה של מדינה נמדד בין היתר בהמצאות שיצאו ממנה.
אנונימי
רוס של קייב זה ממש כן ההיסטוריה של אוקראינה והיחידים שמתכחשים לזה הם שטופי המוח של פוטין
אוקראינים זה בדיוק כמו רוסים סלאבים אותו כנסייה סתם מתנצרים שהחליטו שהם משהו חלקם בוא לישראל אני מדבר אל הגוים לא רצויים כאן לא אכפת לי גיור מי שהתגייר אחרי השואה נאצי צאצא של נאצי אתם נתתם לנאצים לרצוח את האבות שלנו להשמיד יהודים פתאום גזענות מתפלאים חלק מעם ישראל לא באמת יודע משהו או דבר אל השואה אבל האלה שכן יהודים שנתתם לנאצים יכלו לנצח אותם פשוט העדיפו לרצוח את היהודים
אנונימי
לאף אחד לא היה אכפת שרצחתם את אבותנו שנאת אדם זו הסיבה שאין שלום ולא יוכל להיות כי אנשים אנטישמי שונאים לא רק שמים הוא יהודים גם צוענים נכים הומים, אסייתים ויש עוד מספר של סוגי אדם ששאנאים
אנונימי
מישהו כאן לא שמע על סימני פיסוק
ואתה מודע לזה שיותר מ8 מיליון אוקראינים מתו במלחמה נגד הנאצים? אז דיי כבר לקרוא לנו נאצים
ואתה מודע לזה שיותר מ8 מיליון אוקראינים מתו במלחמה נגד הנאצים? אז דיי כבר לקרוא לנו נאצים
כן נכון לא עשיתם כלום
אנונימי
ברור לא עשינו כלום.
מאיפה לך בדיוק?
נלחמנו נגד הנאצים גם במלחמה.
בדיוק כמו עוד מדינות רבות.
מאיפה לך בדיוק?
נלחמנו נגד הנאצים גם במלחמה.
בדיוק כמו עוד מדינות רבות.
היחידים שנלחמו האלו היה שתי מדיניות ארצות הברית ורוסיה ארצות הברית עזרה ורוסי סתם זרקה פצצות איפה שהיא יהודים זה לא עזר וגם לא היה חסר אנטישמים שם אז אל תדבר טל דברים שאתה לא מבין.
אנונימי
אל*
אנונימי
אם היחידים שנלחמו הם רוסיה וארהב למה קוראים לזה מלחמת העולם השניה? ברצינות, קצת להפעיל את הראש
וזה שלפני 80 שנה היו נאצים באוקראינה לא אומר שכל המדינה הייתה נאצית
שוב, מתו יותר אוקראינים מיהודים במלחמת העולם השניה, מוזמן לבדוק בגוגל
וזה שלפני 80 שנה היו נאצים באוקראינה לא אומר שכל המדינה הייתה נאצית
שוב, מתו יותר אוקראינים מיהודים במלחמת העולם השניה, מוזמן לבדוק בגוגל
הם לא נלחמו בשביל להציל את היהודים וכול האחרים הם נלחמו בשביל המדינה שלהם לא בשביל להציל את הצוענים ואת היהודים ואת הומים ואת מוסלמים ואת ערבים ואת חלק מי האסייתים ועוד מלא. וזה לא נכון ש רק באירופה מתו שישה מיליון יהודים היה בעוד מקומת יהודים שנרצחו ועוד כמה מיליונים מתו.
אנונימי
1. לא אמרתי שהם נלחמו להגן על יהודים, אמרתי שהם לא נאצים והבאתי כהוכחה שהם נלחמו נגד הנאצים
2. במלחמת העולם השניה מתו כתוצאה מהמלחמה 6 מיליון ברחבי כל העולם. לא רק באירופה.
2. במלחמת העולם השניה מתו כתוצאה מהמלחמה 6 מיליון ברחבי כל העולם. לא רק באירופה.
לא את אומר משהו שאת לא יודע ואמרו באירופה ובכול העולם מתו יותר כ8 מיליון הוא 9 היו 20 מיליון יהודים ונשארו 10 11 מיליון
אנונימי
11 מיליון.
אנונימי
מה המקור מידע שלך?
ובבקשה תכתוב נורמאלי נורא קשה לי להבין אותך ככה
ובבקשה תכתוב נורמאלי נורא קשה לי להבין אותך ככה
בית הספר והיהודים לעומת האוקראינים סבלו
אנונימי
תעשה חיפוש קצר בגוגל-כמה יהודים מתו בשואה-ואז תראה שאתה טועה
אוקראינים לא סבלו? מתי?
אוקראינים לא סבלו? מתי?
שואל השאלה:
"ורוסי סתם זרקה פצצות איפה שהיא יהודים"
תלמד היסטוריה, רוסיה היא זו שנכנסה בגרמנים בכל הכוח, האמריקאים נכנסו בשנה האחרונה.
רוסיה שחררה את כל מחנות ההשמדה ואת רוב מחנות העבודה.
"ורוסי סתם זרקה פצצות איפה שהיא יהודים"
תלמד היסטוריה, רוסיה היא זו שנכנסה בגרמנים בכל הכוח, האמריקאים נכנסו בשנה האחרונה.
רוסיה שחררה את כל מחנות ההשמדה ואת רוב מחנות העבודה.
אנונימי
שואל השאלה:
"רוס של קייב זה ממש כן ההיסטוריה של אוקראינה והיחידים שמתכחשים לזה הם שטופי המוח של פוטין"
בוא תוכיח לי שאוקראינה היא ההמשך של רוס של קייב.
"רוס של קייב זה ממש כן ההיסטוריה של אוקראינה והיחידים שמתכחשים לזה הם שטופי המוח של פוטין"
בוא תוכיח לי שאוקראינה היא ההמשך של רוס של קייב.
אנונימי
בוא תוכיח לי שהיהודים של היום הם צאצאים של היהודים של פעם
לא כזה פשוט נכון?
אבל אם זה כל כך מעניין אותך מוזמן לחפש בגוגל ukraine's history ולראות בעצמך
לא כזה פשוט נכון?
אבל אם זה כל כך מעניין אותך מוזמן לחפש בגוגל ukraine's history ולראות בעצמך
מה לא הבנתי את השאלה?
אנונימי
השאלה היא
תוכיח שהיהודים של היום והיהודים של פעם זה אותו עם
תוכיח שהיהודים של היום והיהודים של פעם זה אותו עם
שואל השאלה:
אין הוכחה וזה גם לא מעניין אותי, עכשיו תוכיח שרוס של קייב זה היסטוריה של אוקראינה ולא של רוסיה.
אין הוכחה וזה גם לא מעניין אותי, עכשיו תוכיח שרוס של קייב זה היסטוריה של אוקראינה ולא של רוסיה.
אנונימי
זה מה שאני אומר, אין הוכחה חד משמעית, כמו שאין הוכחה חד משמעית שהיהודים של היום הם היהודים של פעם
אבל המון היסטוריונים מסכימים על זה
אבל המון היסטוריונים מסכימים על זה
שואל השאלה:
היהודים מיהודה הוגלו לשאר העולם, וחזרו, לכן מקובל לחשוב שיהודים של היום הם המשך ישיר של היהודים המקוריים.
מה עם האוקראינים? תסביר לי איך אוקראינה היא המשך של רוס של קייב.
היהודים מיהודה הוגלו לשאר העולם, וחזרו, לכן מקובל לחשוב שיהודים של היום הם המשך ישיר של היהודים המקוריים.
מה עם האוקראינים? תסביר לי איך אוקראינה היא המשך של רוס של קייב.
אנונימי
כי מרוס באו האוקראינים
הנה העמוד ויקיפדיה של אוקראינה, מוזמן להכנס לחלק של היסטוריה ולקרוא
הנה העמוד ויקיפדיה של אוקראינה, מוזמן להכנס לחלק של היסטוריה ולקרוא
שואל השאלה:
האוקראינים באו מהקוזאקים שבאו מפולין, עבדים שמרדו באצולה הפולנית והתיישבו באזור אוקראינה.
האוקראינים באו מהקוזאקים שבאו מפולין, עבדים שמרדו באצולה הפולנית והתיישבו באזור אוקראינה.
אנונימי
לא כל האוקראינים באו מקוזאקים
לי למשל בכלל אין ולא היו קוזאקים במשפחה
לי למשל בכלל אין ולא היו קוזאקים במשפחה
שואל השאלה:
או כי אתה ממוצא יהודי, רוסי או בלארוסי, או כי אתה פשוט לא יודע על קוזאק מהמשפחה שלך, מה גם שהקוזאקים היו בעיקר חיילים שהתיישבו באוקראינה אחרי המרד בפולין, בטוח שלא כולם היו חיילים והיו סתם אנשים שבאו איתם, אבל העיקר הוא שהלאום האוקראיני בא מהקוזאקים, מאות שנים אחרי רוס של קייב.
או כי אתה ממוצא יהודי, רוסי או בלארוסי, או כי אתה פשוט לא יודע על קוזאק מהמשפחה שלך, מה גם שהקוזאקים היו בעיקר חיילים שהתיישבו באוקראינה אחרי המרד בפולין, בטוח שלא כולם היו חיילים והיו סתם אנשים שבאו איתם, אבל העיקר הוא שהלאום האוקראיני בא מהקוזאקים, מאות שנים אחרי רוס של קייב.
אנונימי
אני עשיתי עבודת שורשים מאוד מושקעת, נראה לי שהייתי יודע אם הצד של אמא שלי במשפחה רוסי וחוץ מסבתא רבתה רבתה שלי אין לי בלארוסים במשפחה
היו תושבים אוקראינים באוקראינה כשהקוזאקים התיישבו שם
שואל השאלה:
אבל הם לא היו אוקראינים.
אבל הם לא היו אוקראינים.
אנונימי
אז מה הם היו?
הם היו אוקראינים.
גם אצלי אם אני הולכת אחורה בדורות המשפחה הם אוקראינים אני חושבת שאני מכירה את המשפחה שלי קצת יותר טוב ממך ולכן אתה לא תוכל להתווכח על ההיסטוריה של המשפחה שלי ושל עוד אנשים פה.
גם אצלי אם אני הולכת אחורה בדורות המשפחה הם אוקראינים אני חושבת שאני מכירה את המשפחה שלי קצת יותר טוב ממך ולכן אתה לא תוכל להתווכח על ההיסטוריה של המשפחה שלי ושל עוד אנשים פה.
שואל השאלה:
את מכירה את המשפחה שלך מהמאה ה12? מי היה סבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא שלך?
חחח הם לא יכולים להיות אוקראינים כי לא היה דבר כזה אוקראינים.
את מכירה את המשפחה שלך מהמאה ה12? מי היה סבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא רבא שלך?
חחח הם לא יכולים להיות אוקראינים כי לא היה דבר כזה אוקראינים.
אנונימי
היה, ליטרלי שלחתי לך קישור להיסטוריה של האוקראינים שמתחילה עוד לפני הספירה
שואל השאלה:
אבל הלאום האוקראיני עוד לא נוצר באותה תקופה.
אבל הלאום האוקראיני עוד לא נוצר באותה תקופה.
אנונימי
אף לאום לא היה באותה תקופה
לאום זה המצאה חדשה יחסית
אבל היה את העם האוקראיני, וזה כתוב במקור מידע שהבאתי לך
יש לך מקור מידע *שהוא לא פרופוגנדה של פוטין* שלאוקראינים אין היסטוריה?
לאום זה המצאה חדשה יחסית
אבל היה את העם האוקראיני, וזה כתוב במקור מידע שהבאתי לך
יש לך מקור מידע *שהוא לא פרופוגנדה של פוטין* שלאוקראינים אין היסטוריה?
שואל השאלה:
זה לא היה עם אוקראיני, אלה היו אנשים שגרו בשטח שהיום נמצאת בו אוקראינה.
זה לא היה עם אוקראיני, אלה היו אנשים שגרו בשטח שהיום נמצאת בו אוקראינה.
אנונימי
שוב, זה לא מה שכתוב במקור המידע שלי, ואתה לא הבאת שום מקור מידע
שואל השאלה:
האוקראינים בעצמם אומרים על עצמם שהם צאצאי הקוזאקים, בוגדן חמלניצקי נחשב שם לאבי האומה האוקראינית.
האוקראינים בעצמם אומרים על עצמם שהם צאצאי הקוזאקים, בוגדן חמלניצקי נחשב שם לאבי האומה האוקראינית.
אנונימי
שואל השאלה:
במקור שהבאת לא כתוב שהם אוקראינים.
במקור שהבאת לא כתוב שהם אוקראינים.
אנונימי
חלק מהאוקראינים הם צאצאי הקוזאקים, חלק גדול, אבל לא כולם
וגם, הקוזאקים הם אוקראינים אז אני לא מבין איך האמרה הזאת סותרת את מה שאמרתי
וגם, הקוזאקים הם אוקראינים אז אני לא מבין איך האמרה הזאת סותרת את מה שאמרתי
למקור קוראים ההיסטוריה של אוקראינה, זה דיי ברור שהם אוקראינים
שואל השאלה:
זה היסטוריה של השטח הזה שנקרא היום אוקראינה, הם לא היו אוקראינים.
זה היסטוריה של השטח הזה שנקרא היום אוקראינה, הם לא היו אוקראינים.
אנונימי
אז מה הם היו?
אם הם חיו בשטח אוקראינה הם היו אוקראינים, כמו שמי שחיי בשטח גרמניה הוא גרמני ומי שחיי בשטח סין הוא סיני
שואל השאלה:
הקוזאקים הם אוקראינים אז אני לא מבין איך האמרה הזאת סותרת את מה שאמרתי
הקוזאקים החלו להיווצר במאה ה12, המדינה הקוזאקית שנחשבת להקמת אוקראינה בכלל הייתה במאה ה17.
הקוזאקים הם אוקראינים אז אני לא מבין איך האמרה הזאת סותרת את מה שאמרתי
הקוזאקים החלו להיווצר במאה ה12, המדינה הקוזאקית שנחשבת להקמת אוקראינה בכלל הייתה במאה ה17.
אנונימי
הייתה אוקראינה גם לפני הקוזאקים, knazskaya rus, ולא כל האוקראינים הם במקור מקוזאקים
ברצינות למה אני חייב לכתוב אותם משפטים שוב ושוב? זה כמו לדבר לקיר
ברצינות למה אני חייב לכתוב אותם משפטים שוב ושוב? זה כמו לדבר לקיר
שואל השאלה:
אם הם חיו בשטח אוקראינה הם היו אוקראינים, כמו שמי שחיי בשטח גרמניה הוא גרמני ומי שחיי בשטח סין הוא סיני
זו טעות גמורה, עם לא תלוי בשטח בו הוא גר אלא במקום ממנו הוא מגיע.
אם הם חיו בשטח אוקראינה הם היו אוקראינים, כמו שמי שחיי בשטח גרמניה הוא גרמני ומי שחיי בשטח סין הוא סיני
זו טעות גמורה, עם לא תלוי בשטח בו הוא גר אלא במקום ממנו הוא מגיע.
אנונימי
על ידי מי היא נחשבת הקמת אוקראינה? על ידי פוטין? כי היסטוריונים לא מסכימים על זה
שואל השאלה:
knazskaya rus
אין כזה דבר
knazskaya rus
אין כזה דבר
אנונימי
ומאיפה הם הגיעו? אתה טוען שהשטח של אוקראינה היה ריק?
שואל השאלה:
לא היא נחשבת ככה בעיניי האוקראינים!
לא היא נחשבת ככה בעיניי האוקראינים!
אנונימי
אין דבר כזה? אתה טרול ממש גרוע אני בוכה מה חחח
מוזר, אני אוקראיני ולא אני ולא אף אוקראיני שאני מכיר לא יסכים איתך
שואל השאלה:
הם הגיעו עם יתר העמים הסלאבים ולא הייתה בינהם שום הפרדה (תושבי אוקראינה היו כמו תושבי רוסיה) עד שבאו הקוזאקים והפכו את האנשים שגרו שם לאומה נפרדת
הם הגיעו עם יתר העמים הסלאבים ולא הייתה בינהם שום הפרדה (תושבי אוקראינה היו כמו תושבי רוסיה) עד שבאו הקוזאקים והפכו את האנשים שגרו שם לאומה נפרדת
אנונימי
שואל השאלה:
"מוזר, אני אוקראיני ולא אני ולא אף אוקראיני שאני מכיר לא יסכים איתך"
כי אתם לא יודעים היסטוריה, ולא אני לא טרול, תחפש בגוגל את מה שרשמת ותראה שאין דבר כזה.
"מוזר, אני אוקראיני ולא אני ולא אף אוקראיני שאני מכיר לא יסכים איתך"
כי אתם לא יודעים היסטוריה, ולא אני לא טרול, תחפש בגוגל את מה שרשמת ותראה שאין דבר כזה.
אנונימי
עלק רוס לא קיימת
אבא שלי היסטוריון
הוא לא יודע היסטוריה?
הוא לא יודע היסטוריה?
אם לא הייתה ביניהם שום הפרדה למה הם עמים ולא עם אחד?
שואל השאלה:
אם לא הייתה ביניהם שום הפרדה למה הם עמים ולא עם אחד?
כי באו הקוזאקים במאה ה17 ואז התושבים החלו לראות את עצמם כעם נפרד.
אם לא הייתה ביניהם שום הפרדה למה הם עמים ולא עם אחד?
כי באו הקוזאקים במאה ה17 ואז התושבים החלו לראות את עצמם כעם נפרד.
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי שרוס לא קיימת, אבל מה שאתה כתבת באנגלית לא קיים.
לא אמרתי שרוס לא קיימת, אבל מה שאתה כתבת באנגלית לא קיים.
אנונימי
מה שכתבתי באנגלית הוא שם נוסף לרוס
אז למה כתבת עמים ולא עם?
שואל השאלה:
החשובים באזור שבו נמצאת היום אוקראינה היו כמו הרוסים, עד שהם החלו להבדיל את עצמם משאר הרוסים וקראו לעתים רותנים.
החשובים באזור שבו נמצאת היום אוקראינה היו כמו הרוסים, עד שהם החלו להבדיל את עצמם משאר הרוסים וקראו לעתים רותנים.
אנונימי
שואל השאלה:
חחח זה כל כך פשוט.
יש רוסים, הם חיו בקייב, במוסקבה, בנובוגרוד וכו'. באו הקוזאקים לאזור קייב, ואותם רוסים שחיו בקייב החלו לקרוא לעצמם בשם אחר ומאז הם חושבים שהם עם אחר.
חחח זה כל כך פשוט.
יש רוסים, הם חיו בקייב, במוסקבה, בנובוגרוד וכו'. באו הקוזאקים לאזור קייב, ואותם רוסים שחיו בקייב החלו לקרוא לעצמם בשם אחר ומאז הם חושבים שהם עם אחר.
אנונימי
הרבה עמים דומים אחד לשני זה לא אומר שהם לא עמים נפרדים
קח לדוגמא את ארהב וקנדה
או את איסלנד ושוודיה
או את אנגליה ואת ויילס
קח לדוגמא את ארהב וקנדה
או את איסלנד ושוודיה
או את אנגליה ואת ויילס
לא הסברת לי למה אמרת שהיו עמים סלביים לפני שבאו הקוזאקים
אתה סותר את עצמך
אתה סותר את עצמך
שואל השאלה:
הם לא היו דומים אחד לשני, הם היו אותו עם, לא הייתה בינהם שום הפרדה.
הם לא היו דומים אחד לשני, הם היו אותו עם, לא הייתה בינהם שום הפרדה.
אנונימי
שואל השאלה:
כי היו עמים אחרים מפולין, סרביה, צ'כיה וכו', במקרה הזה הרוסים והאוקראינים היו עם אחד.
כי היו עמים אחרים מפולין, סרביה, צ'כיה וכו', במקרה הזה הרוסים והאוקראינים היו עם אחד.
אנונימי
עצה של אודין:
26. an ignorant man | thinks that all he knows,
when he sits by himself in a corner;
but never what answer | to make he knows,
when others with questions come.
27. a witless man, | when he meets with men,
had best in silence abide;
for no one shall find | that nothing he knows,
if his mouth is not open too much.
(but a man knows not, | if nothing he knows,
when his mouth has been open too much.)
26. an ignorant man | thinks that all he knows,
when he sits by himself in a corner;
but never what answer | to make he knows,
when others with questions come.
27. a witless man, | when he meets with men,
had best in silence abide;
for no one shall find | that nothing he knows,
if his mouth is not open too much.
(but a man knows not, | if nothing he knows,
when his mouth has been open too much.)
יש לך מקור מידע שאומר שהם היו עם אחד?
ובכל מקרה, הטענה הראשונית שלך היתה "לאוקראינה אין היסטוריה או המצאות." ואפילו אתה אומר שהם קיימים לפחות מאז המאה ה17, הרבה יותר היסטוריה מלארהב
שואל השאלה צודק ואוקראינה לא יודעים שיש לה היסטוריה ארוכה והם אתה יהודי למה זה מעצבן אותך שהוא אמר את זה אותי זה לא מעניין פולין גרמניה ושוודי
אנונימי
1. שוב, איפה המקורות מידע?
2. אוקראינה לומדים את ההיסטוריה של העם שלהם בבית ספר, כמו כל מדינה
3. אני לא יהודי
2. אוקראינה לומדים את ההיסטוריה של העם שלהם בבית ספר, כמו כל מדינה
3. אני לא יהודי
אז למה באחת התגובות אמרת שאתה כן
אנונימי
מתי אמרתי שאני יהודי?
בשביל מה שונאי ציון (יהודים) תכף יביאו נאצים
אנונימי
לא הבנתי באיזה הקשר אמרת את זה
כי לפי איך שאתה מדבר אתה נשמע כמו עוד אחד מי אנטישמים שכן
אנונימי
וגם לפני כמה חודשים גיליתי שכמה ילדים בכיתה שלי אנטישמים ומסתבר שלא חסר כאלה בארץ שהם לא ערבים הוא סתם מהגרים. !
אנונימי
מה אמרתי שהוא אנטישמי? אתה יודע מה זה אנטישמי?
בעיקרון מי שונא יהודים וערבים אבל זה נחשב יהודים ולא חסר בירושלים כנס שונאי השמים חסוך ממך את זה
אנונימי
פסיכים זו הסיבה שאנשים לא רצו לעלות גוים בגלל דברים כאלה
אנונימי
אוקי
אני לא שונא יהודים ולא שונא ערבים
מה אמרתי שהוא אנטישמי?
אני לא שונא יהודים ולא שונא ערבים
מה אמרתי שהוא אנטישמי?
כי באלי. אני גאה שאני אוקראינית. שפה משלנו תרבות משלנו והיסטוריה משלנו. זה שהיא מדינה ענייה זה בגלל שבהתפרקות ברית המועצות המדינות הקטנות לא קיבלו שום דבר ורוסיה קיבלה במיוחד בגלל שבשטח שלה הייתה ממקומת הכספת .
רוסיה ואוקראינה בחיים לא היו עם אחד מוזמן לבדוק. השפה האוקראינית דרך אגב קיימת הרבה יותר זמן מהשפה הרוסית וככה גם עם השפה הבלארוסית .
שואל השאלה:
לאוקראינה אין היסטוריה או תרבות משלה, היא חלק מרוסיה. האוקראינים לעולם לא היו עם נפרד.
כשאמרתי שאוקראינה נחשלת הכוונה יותר לתרומה שלה לאנושות, מבחינת מדע או חידושים, לא אכפת לי מכסף.
לאוקראינה אין היסטוריה או תרבות משלה, היא חלק מרוסיה. האוקראינים לעולם לא היו עם נפרד.
כשאמרתי שאוקראינה נחשלת הכוונה יותר לתרומה שלה לאנושות, מבחינת מדע או חידושים, לא אכפת לי מכסף.
אנונימי
אבל יש לה תרומה לאנושות היא מדינה מדהימה והם לא חלק מרוסיה.
האמת של אוקראינה יש אוכל משלהם שהרוסים לא אוכלים ולא מכירים מוזמן לבדוק. והאמת שכן אוקראינה ממשיכה את רוס של קייב וגם שני האחים שהקימו את רוס של קייב היו אוקראינים טהורים כמו שאומרים, השפה הלאומית של רוס של קייב הייתה אוקראינית והשפה השניה אחריה רוסית עתיקה. אז לא לחפור פה שהם לא עשו שום דבר בחיים. לא נראלי שאתה מבין בכלל שהחיקוי האמיתי פה זה הרוסים. התרבות האוקראינית הרבה אבל הרבה יותר עתיקה מזו של הרוסים וכנ"ל על הבלרוסית. השפה הבלרוסית הרבה יותר עתיקה מהשפה הרוסית. מוזמן לבדוק.
אנונימית
איך אתה קורא לנו רוסים אם הדי אן איי שלנו יותר קרוב לליטאים ולפולנים מאשר לרוסים.. אוקראינית ורוסית שתי שפות שונות לגמרי אתה מוזמן לשאול גם את הרוסים יגידו את אותו הדבר. יש לנו מראה ייחודי משלנו. זה שאתה חייב לזלזל בכולם ולחשוב שאתה נעלה זה צשהו אחר. הרוסים גרמו לכל כך הרבה מדינות להקרא "מדינות רוסיות" בגלל רוסיה כל כך הרבה מדינות אירופה סבלו במשך כל ההיסטוריה. ועד היום כשקוראים להן חיקוי מסכן כשל הרוסים כשבעצם זה ההפך הגמור. רק בגלל שרוסיה יותר גדולה ויותר מוכרת אתם ישר אומרים שלרוסיה יש הישגים יש לה מדינה גדולה יש לה שטחים יש לה כסף. זה לא אומר שאוקראינה חסרת תרבות וחסרת היסטוריה וחלק מהרוסים. כי זה לא נכון.
אנונימית
כל כך מחזקת ומסכימה!
אין סיבה שתזלזל באוקראינים.
אתה בטח לא מכיר את ההיסטוריה שלנו ושל העם שלנו ופשוט לא באנו לך טוב בעין אז החלטת שאתה שונא אוקראינים לגמרי.
מצטערת לבשר לך אבל זה לא עובד ככה.
אתה לא יכול לומר שאין לנו היסטוריה כשהיא בטח קיימת.
אין סיבה שתזלזל באוקראינים.
אתה בטח לא מכיר את ההיסטוריה שלנו ושל העם שלנו ופשוט לא באנו לך טוב בעין אז החלטת שאתה שונא אוקראינים לגמרי.
מצטערת לבשר לך אבל זה לא עובד ככה.
אתה לא יכול לומר שאין לנו היסטוריה כשהיא בטח קיימת.
שואל השאלה:
אנונימית, זה שקר מוחלט. האנשים שהקימו את רוס של קייב לא היו אוקראינים, הם בכלל באו מאזור שוודיה והתיישבו קודם בנובוגרוד.
זה שרוס של קייב הייתה על השטח של אוקראינה לא אומר שאוקראינה ממשיכת דרכה, אוקראינה בכלל לא הייתה ישות עצמאית עד סוף מלחמת העולם הראשונה.
אנונימית, זה שקר מוחלט. האנשים שהקימו את רוס של קייב לא היו אוקראינים, הם בכלל באו מאזור שוודיה והתיישבו קודם בנובוגרוד.
זה שרוס של קייב הייתה על השטח של אוקראינה לא אומר שאוקראינה ממשיכת דרכה, אוקראינה בכלל לא הייתה ישות עצמאית עד סוף מלחמת העולם הראשונה.
אנונימי
שואל השאלה:
האוקראינים בעצמם אומרים על עצמם שהם הצאצאים של הקוזאקים אז איך יכול להיות שהתרבות האוקראינית עתיקה יותר מהרוסית?
האוקראינים בעצמם אומרים על עצמם שהם הצאצאים של הקוזאקים אז איך יכול להיות שהתרבות האוקראינית עתיקה יותר מהרוסית?
אנונימי
כי לא כל האוקראינים הם צאצאים של הקוזאקים
למה אני צריך להגיד את זה איזה 7 פעמים?
למה אני צריך להגיד את זה איזה 7 פעמים?
שואל השאלה:
אבל האומה האוקראינית היא המשך של הקוזאקים, גם לא כל היהודים באו משבט יהודה, היו הרבה כאלה שהצטרפו אחר כך, אבל המקור הוא משבט יהודה והמקור של האוקראינים הוא מהקוזאקים.
אבל האומה האוקראינית היא המשך של הקוזאקים, גם לא כל היהודים באו משבט יהודה, היו הרבה כאלה שהצטרפו אחר כך, אבל המקור הוא משבט יהודה והמקור של האוקראינים הוא מהקוזאקים.
אנונימי
מה המקור מידע שלך?
שואל השאלה:
ההמנון של אוקראינה.
ההמנון של אוקראינה.
אנונימי
תצטט בבקשה
שואל השאלה:
אתה לא יכול לבדוק לבד?
אתה לא יכול לבדוק לבד?
אנונימי
אני רוצה לדעת לאיזה שורות אתה מתכוון ולא יודע לקרוא מחשבות
חוץ מזה שהבאת מקור מידע זה על הצד של מי שטוען שהוא קיים
חוץ מזה שהבאת מקור מידע זה על הצד של מי שטוען שהוא קיים
שואל השאלה:
תקרא את המילים של המנון אוקראינה, יש שם אזכור מפורש של הקוזאקים.
תקרא את המילים של המנון אוקראינה, יש שם אזכור מפורש של הקוזאקים.
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא חייב להביא שום מקור מידע, אני יודע שהוא קיים, רוצה להשכיל? תבדוק. לא רוצה? עניין שלך.
ואני לא חייב להביא שום מקור מידע, אני יודע שהוא קיים, רוצה להשכיל? תבדוק. לא רוצה? עניין שלך.
אנונימי
אזכור לא אומר שכל העם הוא משורשים קווקאזיים לול
בכל מקרה אם אתה כל כך בטוח בדעתך מה הבעיה להביא לי את השורות הספציפיות שאתה מדבר עליהן?
בכל מקרה אם אתה כל כך בטוח בדעתך מה הבעיה להביא לי את השורות הספציפיות שאתה מדבר עליהן?
אתה חייב כי אם אתה טוען טענה ולא מביא מקור מידע זה לא רחוק מלשקר
חוץ מזה שאני יודע שאני צודק, בתור מישהו אוקראיני עם אבא הסטוריון
חוץ מזה שאני יודע שאני צודק, בתור מישהו אוקראיני עם אבא הסטוריון
שואל השאלה:
הציוויליזציה האוקראינית לא הייתה קיימת לפני הקוזאקים, התושבים שחיו שם לא היו אוקראינים, הם היו או רוסים אם סתם בני שבט כלשהו.
אין לי דעה, ציינתי עובדה, אתה מוזמן לבדוק.
הציוויליזציה האוקראינית לא הייתה קיימת לפני הקוזאקים, התושבים שחיו שם לא היו אוקראינים, הם היו או רוסים אם סתם בני שבט כלשהו.
אין לי דעה, ציינתי עובדה, אתה מוזמן לבדוק.
אנונימי
שואל השאלה:
בהמנון אוקראינה הם שרים שהם עם קוזאקים או משהו כזה, לך לבדוק
בהמנון אוקראינה הם שרים שהם עם קוזאקים או משהו כזה, לך לבדוק
אנונימי
"בני שבט כלשהו" זה אוקראינים, ילד
וכל מקורות המידע שמצאתי בנושא מסכימים איתי, אז הנה, בדקתי, איפה המקורות מידע שלך? אני מתאר לעצמי שקשה למצוא מקורות מידע שסותרים את המציאות אבל אם קבוצות של הכוכב השטוח בפייסבוק מצליחות אז למה לך כל כך קשה? כנראה כי אתה טרול אז אתה מבין שאין מקורות מידע כאלה שהם אמינים
וכל מקורות המידע שמצאתי בנושא מסכימים איתי, אז הנה, בדקתי, איפה המקורות מידע שלך? אני מתאר לעצמי שקשה למצוא מקורות מידע שסותרים את המציאות אבל אם קבוצות של הכוכב השטוח בפייסבוק מצליחות אז למה לך כל כך קשה? כנראה כי אתה טרול אז אתה מבין שאין מקורות מידע כאלה שהם אמינים
באיזה שורות? אני לא קורא מחשבות אני לא יכול לדעת לאיזה שורות אתה מתכוון!
שואל השאלה:
שורה אחרונה בהמנון אוקראינה.
שורה אחרונה בהמנון אוקראינה.
אנונימי
שואל השאלה:
"זה אוקראינים"
אבל לא היו אוקראינים, מה לא ברור פה? זה כמו שתגיד שמישהו שנולד לפני 500 שנה זה ילד שנולד הרגע, איך זה הגיוני?
"זה אוקראינים"
אבל לא היו אוקראינים, מה לא ברור פה? זה כמו שתגיד שמישהו שנולד לפני 500 שנה זה ילד שנולד הרגע, איך זה הגיוני?
אנונימי
כתוב שם "אנחנו האחים של העם הקוזאקי"
אנונימי, לא אמרתי שהם אותם בני אדם, אמרתי שהם האוקראינים שהיו לפניהם, עם לא מגיע משום מקום
שואל השאלה:
כמעט, שכחת איזה פסיק במשפט הזה.
כמעט, שכחת איזה פסיק במשפט הזה.
אנונימי
שואל השאלה:
"אנונימי, לא אמרתי שהם אותם בני אדם, אמרתי שהם האוקראינים שהיו לפניהם, עם לא מגיע משום מקום"
אבל לא היה כזה דבר אוקראינים, אתה חוזר על אותה טעות.
"אנונימי, לא אמרתי שהם אותם בני אדם, אמרתי שהם האוקראינים שהיו לפניהם, עם לא מגיע משום מקום"
אבל לא היה כזה דבר אוקראינים, אתה חוזר על אותה טעות.
אנונימי
איפה שכחתי פסיק?
מתחיל לכאוב לי לגלגל עיניים
אתה חייב לבסס את הטענות שלך על משהו
אין לי כוח לריב עם טרול
אתה חייב לבסס את הטענות שלך על משהו
אין לי כוח לריב עם טרול
אני מוריד התראות מהשאלה כי הזמן שלי יקר ואתה קיבלת מספיק ממנו בחינם אבל תהנה להמשיך לחיות באשליות שלך
שואל השאלה:
כתוב שם: נראה שאנחנו, אחים, עם קוזאקים.
כתוב שם: נראה שאנחנו, אחים, עם קוזאקים.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מבסס את הטענות על ההיסטוריה. האוקראינים מודים שהאומה שלהם היא המשך של הקוזאקים.
אני מבסס את הטענות על ההיסטוריה. האוקראינים מודים שהאומה שלהם היא המשך של הקוזאקים.
אנונימי