11 תשובות
לא התחברתי
לא קראתי אבל לפי מה ששמעתי לא הרבה אוהבים
אני אהבתי
^^את רצינית?
ברור שהוא צפוי השם של הספר הוא ליטרלי "שניהם מתים בסוף"
ולשאלתך, אני מאוד מאוד אהבתי
ברור שהוא צפוי השם של הספר הוא ליטרלי "שניהם מתים בסוף"
ולשאלתך, אני מאוד מאוד אהבתי
תאמת שעוד לא קראתי אבל מכל מי שאני מכירה שקרא את הספר שמעתי רק דברים טובים
לא קראתי אבל רציתי ושמעתי שהוא לא כזה טוב כמו שציפו
לא, לא אהבתי.
והסוף צפוי.
והסוף צפוי.
אני אהבתי. אהבתי את הקונספט ואת הכתיבה ואיך שהכל קשור זה לזה.
אנונימית
קראתי דווקא אחלה ספר החזיר אותי לקריאה
עדיין לא הספקתי לקרוא אותו אבל אני בהחלט מתכוונת לנסות כי כל מי ששאלתי על הספר אמר שזה ספר מדהים וששווה לקרוא
חחח, תודה על המינוס.
המון אנשים לא ידעו אם הם ימותו בסוף. והיו הרבה שאלות על כך.
זה שאת ידעת שהם ימותו- לא אומר שאחרים ידעו.
תלמדי לקבל ביקורת
המון אנשים לא ידעו אם הם ימותו בסוף. והיו הרבה שאלות על כך.
זה שאת ידעת שהם ימותו- לא אומר שאחרים ידעו.
תלמדי לקבל ביקורת