15 תשובות
בשמחה
בכיף
בכיף
❤/:)/אין בעד מה/אין בעד מה חחח/באהבה/באהבה❤/בכיף3>
שואל השאלה:
אמרתי לו בהצלחה בניתוח של אבא שלו
והוא אמר לי ככה "תודה רבה❤"
אז לכתוב בשמחה?
אמרתי לו בהצלחה בניתוח של אבא שלו
והוא אמר לי ככה "תודה רבה❤"
אז לכתוב בשמחה?
אנונימית
כלום או באהבה
לייק על ההודעה
^^^לא...
פשוט אל תעני על זה
פשוט אל תעני על זה
אם על הנושא הזה אז ❤, מה זה בשמחה לא יפה גם לסנן אז פשוט לב או לב ירוק
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
אנונימית
בכיף אחי
אנונימית
תעשי לב אולי
אני בדרך כלל לא עונה, אבל לפעמים אני אומרת בכיף או עושה לייק להודעה
בכיף או אם זה סתם אז תעשי לב על ההודעה
ברור
אין בעיה
בשמחה
ולהוסיף 3> / :) אם באלך
אין בעיה
בשמחה
ולהוסיף 3> / :) אם באלך