3 תשובות
שואל השאלה:
חברה שלי אמרה שאמרו לה להמשיך ללמוד ושיבדקו את זה
אנונימי
אני לא שמעתי על דבר כזה... אבל הלוואי שיהיה כי זה לא פייר שבחורף היה נבצרים ובקיץ אין...עדיף שיעשו לכל המקצועות
אנונימית
גם אם יהיה אז זה לא יעזור לך אם לא היית חולה קורונה/בבידוד במועדי הקיץ הרגילים.