15 תשובות
לא
טמפון לא פד
לאלא טמפון
שואל השאלה:
אני מפחדת לשים טמפוןו
אני מפחדת לשים טמפוןו
אנונימית
טמפון
לא, מומלץ טמפון.
טמפון
נופ
או שתשימי טמפון או שלא תשימי כלום
או שתשימי טמפון או שלא תשימי כלום
שואל השאלה:
הדימום לא חזק אבל
הדימום לא חזק אבל
אנונימית
^עדיין
בלי טמפון אל תכנסי
אין מה לעשות
אין מה לעשות
בתוך מים המחזור עוצר ומנסיון לא יקרה שום דבר מביך עם תשימי פד מבטיחה
אם את תשימי תחתון רגיל עם פד אז המים יורידו את הדבק של הפד לתחתון ואז הפד יצא, לא משנה אם את עם שורט או לא, זו תהיה סיטואציה מאוד מביכה, עדיף לך לשים טמפון
שואל השאלה:
לא נכנסתי בסוף תודה חברות
לא נכנסתי בסוף תודה חברות
אנונימית
לא נכנסים למים עם פד לא משנה אם המחזור עומר המים או לט
פד לא עמיד במים וזאת לא המטרה שלו^^^
פד לא עמיד במים וזאת לא המטרה שלו^^^
באותו הנושא: