7 תשובות
היי, בגלל (מה שבא לך- עומס, מצאת עבודה וכו) אני מפסיק לעשות דוגיסיטר החל משבוע הבא.
מתנצל והמשך יום טוב/ שבת שלום
אם אתה עושה אצלם ממש קבוע יכול להיות נחמד שתציע לה שתמשיך לבוא שבוע-שבועיים שיהיה לה זמן למצוא סידור אחר
מתנצל והמשך יום טוב/ שבת שלום
אם אתה עושה אצלם ממש קבוע יכול להיות נחמד שתציע לה שתמשיך לבוא שבוע-שבועיים שיהיה לה זמן למצוא סידור אחר
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
אין על מה
תביאי לי אני ימשיך אותו אני חייב את הכסף
שואל השאלה:
מאיפה אתה?
מאיפה אתה?
אנונימי
מודיעין
כאילו עכשיו אני במגדל אז גם מגדל אבל אם תצטרך מודיעין אז אני יחזור פשוט ההורים שלי גרושים
באותו הנושא: