7 תשובות
קשה לבחור. יש לי סיכוי ואב הרחמן מדהימים
כל כך הרבה שירים אהובים עליי.. אבל לשיר תמיד לפני הגשם יש מקום בלב שלי לנצח.
כלום לא עצוב
וואו זו שאלה קשוחה, התקלת
תחזיקו ראש זה הולך להיות חופר
האלבום הראשון הוא ליטרלי אלבום מופת אין דברים כאלו, אני מנסה לחשוב מה השיר הכי טוב משם ומתקשה להחליט, יש את "מתי נתנשק" שזו קלאסיקה מדהימה, אבל אני חושבת שאני אבחר את "תיאטרון רוסי" או את "תתחנני אליי", קשה לבחור.
אלבום "שיר טיול" יש לי כלפיו רגשות מעורבים, זה אלבום מאוד מיוחד ויוצא דופן כזה, השירים שם יכולים להשמע תמוהים בהתחלה, אבל יש בהם כ"כ הרבה רגש, אני כנראה אבחר ב"עדר של שוורים" שזו גם קלאסיקה, או אולי ב"חלון".
"עומד על נייר" וואוו זה האלבום האהוב עליי, אני לא מסוגלת לבחור שיר אחד אין מצב, אני כ"כ אוהבת את "טיפה של אור" שיר שנותן כ"כ הרבה, אבל גם אי אפשר לא להתייחס אל "מתנות" שזו קלאסיקה מטורפת, וכמובןן "הזאב והאיילה" שזה שיר שאני לא עומדת בפניו ומתמוגגת ממנו בכל פעם מחדש, בקיצור כל שיר באלבום הזה הוא זהב.
נקסט, "לילה כיום יאיר" אלבום כ"כ קסום ושם המשתמש שלי יעיד על כך, אלבום מקסים, שירים כ"כ נוגעים ומרגשים כמו "אבא" "אורייתא" "אב הרחמן" כאן כבר החזרה בתשובה של אביתר מורגשת ובענק, שירים מהאלבום שיילוו אותי לנצח אלה "לילה כיום יאיר" ו־"מחיאות כפיים" שהם פשוט מדהימים.
"יפה כלבנה" קלאס, אין לי יותר מדי מה לפרט, אלבום נהדר עם שירים מקסימים כמו "יפה כלבנה" "שאו שערים" "שביר" וכו' אבל אף שיר באלבום לא ישתווה ל־"גנב" שזה אולי השיר שמלווה אותי הכי הרבה, ויש לו כ"כ הרבה משמעות עבורי.
"לשונות של אש" אלבום מיוחד עם המון המון המון רגש, ושירים שאי אפשר להתעלם מהם כמו "עכשיו" "עומס יתר" "אור בצל" וכו', אבל יש שני שירים מהאלבום שיש להם המון משמעות בשבילי ואלה שירים שהייתי שומעת בתקופות קשות, וגם סתם ככה, ואלה "אדם נזרק" ו־"תמיד לפני הגשם" בכל פעם שאני שומעת את השירים האלו יש בי תחושות שקשה לתאר במילים.
וכמובן האלבום האחרון "החיים מתחילים לנגן", אלבום מיוחד במינו, וכמובן שהוא מלא כולו באביתר בנאי, כ"כ מקסים, השיר "לא רואה אותי" התחברתי אליו ברגע ששמעתי אותו בפעם הראשונה, יש בו המון רגש שאפשר להתחבר אליו, אבל שני שירים באלבום שהם פשוט הטופ לדעתי אלה "מכור" ו־"רחמים" שהם פשוט מדהימים אין לי מילים.
זה הכל סליחה על ההרחבות המיותרות, ולגבי מה השיר האהוב עליי שלו בכללי, אין לי תשובה, מתנצלת.
תחזיקו ראש זה הולך להיות חופר
האלבום הראשון הוא ליטרלי אלבום מופת אין דברים כאלו, אני מנסה לחשוב מה השיר הכי טוב משם ומתקשה להחליט, יש את "מתי נתנשק" שזו קלאסיקה מדהימה, אבל אני חושבת שאני אבחר את "תיאטרון רוסי" או את "תתחנני אליי", קשה לבחור.
אלבום "שיר טיול" יש לי כלפיו רגשות מעורבים, זה אלבום מאוד מיוחד ויוצא דופן כזה, השירים שם יכולים להשמע תמוהים בהתחלה, אבל יש בהם כ"כ הרבה רגש, אני כנראה אבחר ב"עדר של שוורים" שזו גם קלאסיקה, או אולי ב"חלון".
"עומד על נייר" וואוו זה האלבום האהוב עליי, אני לא מסוגלת לבחור שיר אחד אין מצב, אני כ"כ אוהבת את "טיפה של אור" שיר שנותן כ"כ הרבה, אבל גם אי אפשר לא להתייחס אל "מתנות" שזו קלאסיקה מטורפת, וכמובןן "הזאב והאיילה" שזה שיר שאני לא עומדת בפניו ומתמוגגת ממנו בכל פעם מחדש, בקיצור כל שיר באלבום הזה הוא זהב.
נקסט, "לילה כיום יאיר" אלבום כ"כ קסום ושם המשתמש שלי יעיד על כך, אלבום מקסים, שירים כ"כ נוגעים ומרגשים כמו "אבא" "אורייתא" "אב הרחמן" כאן כבר החזרה בתשובה של אביתר מורגשת ובענק, שירים מהאלבום שיילוו אותי לנצח אלה "לילה כיום יאיר" ו־"מחיאות כפיים" שהם פשוט מדהימים.
"יפה כלבנה" קלאס, אין לי יותר מדי מה לפרט, אלבום נהדר עם שירים מקסימים כמו "יפה כלבנה" "שאו שערים" "שביר" וכו' אבל אף שיר באלבום לא ישתווה ל־"גנב" שזה אולי השיר שמלווה אותי הכי הרבה, ויש לו כ"כ הרבה משמעות עבורי.
"לשונות של אש" אלבום מיוחד עם המון המון המון רגש, ושירים שאי אפשר להתעלם מהם כמו "עכשיו" "עומס יתר" "אור בצל" וכו', אבל יש שני שירים מהאלבום שיש להם המון משמעות בשבילי ואלה שירים שהייתי שומעת בתקופות קשות, וגם סתם ככה, ואלה "אדם נזרק" ו־"תמיד לפני הגשם" בכל פעם שאני שומעת את השירים האלו יש בי תחושות שקשה לתאר במילים.
וכמובן האלבום האחרון "החיים מתחילים לנגן", אלבום מיוחד במינו, וכמובן שהוא מלא כולו באביתר בנאי, כ"כ מקסים, השיר "לא רואה אותי" התחברתי אליו ברגע ששמעתי אותו בפעם הראשונה, יש בו המון רגש שאפשר להתחבר אליו, אבל שני שירים באלבום שהם פשוט הטופ לדעתי אלה "מכור" ו־"רחמים" שהם פשוט מדהימים אין לי מילים.
זה הכל סליחה על ההרחבות המיותרות, ולגבי מה השיר האהוב עליי שלו בכללי, אין לי תשובה, מתנצלת.
שמעתי רק את הראשון אז תיאטרון רוסי או אבות ובנים
יפה כלבנה.
עד מחר .
יש לי סיכוי
יש לי סיכוי
באותו הנושא: