8 תשובות
אני חושבת שהוא ממש טוב !!
מטורף לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבהה

תוכלו לתת לי ביקורת בשביל הפעם הבאה?
אנונימי
זה ככ יפה!
אדיט ממש טוב, אבל בקשר לחיתוכים, בהתחלה התחלה עדיף לך לשים פחות מעברים, כדי שהאדיט יהיה יותר חלק
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם :)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימי
אדיט ממש טוב!
אבל רק שתדע, פעם הבאה תנסה לעשות כמה שפחות חיתוכים (פשוט זה היה טיפה יותר מידי). ואולי גם תנסה לשפר את האיכות