התחברות הרשמה

האנשים שעכשיו חיים בשעה הזאת קמו עכשיו או נשארו ערים כל הלילה

15 ביולי 2022, 06:58
לילה    
6 תשובות
נשארתי ערה
ח
חתיכי הבת
קמתי עכשיו מהאור בחוץ יאוו
א
אני בת~
נשארו ערים
אנונימית
נשארתי ערה
ה
היידה למה לא
קמתי
ג
גירל^_^
נשארים
ה
האישה1
באותו הנושא:
יש עוד אנשים בשעה הזאת או שכולם נרדמו?
למה בשעה הזאת אין כמעט אנשים?
למה אנשים ערים בשעה הזאת?
איך יש פה מלא אנשים שערים בשעה הזאת?
היתכן שיש אנשים ערים בשעה הזאת?
כמה עוד חסרי חיים שנמצאים בשעה הזאת בסטיפס יש כאן?
יש פה אנשים שאשכרה קמים בשעה הזאת?
למה אין אנשים מחוברים פה בשעה הזאת??
תגידו מה נסגר מה קורה עם האנשים בסטיפס בשעה הזאת?
למה לאנשים בשעה הזאת יש כל כך הרבה שגיאות כתיב?
נכון בשעה הזאת אין שאלות ואנשים בחברים לעט?