11 תשובות
היגיינה פשוטה??
על מה נשים פדים על המכנס
למה שאני אלך עם מכנס בלי תחתונים איכ
הפרשות, הגיינה
וכי ככה
וכי ככה
אנונימית
לא נוח ולא הגייני
לא כולם לובשות הלבשה תחתונה אבל תדמיין ללבוש ג'ינס בלי תחתונים
שלא תהיה דליפת ריחות של טונה פתאום באמצע היום
הגיינה, יש גם הפרשות, מחזור חודשי
ועוד מלא סיבות
ועוד מלא סיבות
בשביל הפרשות
אנונימית
זה כמו ששמים גרביים
זה יותר נוח ויותר היגייני
זה יותר נוח ויותר היגייני
כי גם לנו יש חלק בולט
וגם.. אם לא נשים תחתונים התפרים של המכנס יכנסו לנו לאתה יודע לאן אז.. חחח עדיף לשים
וגם.. אם לא נשים תחתונים התפרים של המכנס יכנסו לנו לאתה יודע לאן אז.. חחח עדיף לשים
באותו הנושא: