11 תשובות
דוקטור סטריינג 2
ברור שדוקטור סטריינג' חשוב יותר, אבל ממש אהבתי את ת'ור ולא התלהבתי מדוקטור סטריינג'.
שואל השאלה:
אני יותר מתכוון לעלילה ולא מה יותר חשוב הכוונה איזה עלילה יותר טובה מאחד מהן
אנונימי
לעלילה בדוק יש יותר פוטנציאל אבל לא אהבתי את בת
^^העלילה של שניהם לא הייתה מאוד טובה. בעיקר עלילה מאוד מבולגנת. אבל ת'ור היה עשוי טוב יותר, מצחיק יותר, כיפי יותר. זה סרט שיותר סביר שאצפה בו שוב בשביל הכיף.
כןכן
תור!!
תור תמיד לוקח
דוקטור סטריינג'
בכללי אני מת על תור אבל את האמת שהיום חזרתי מהסרט ודי התאכזבתי אז דוקטור סטריינג 2