4 תשובות
למה שזה יוריד אבל בחייאת
אנונימי
זה גם מעלה וגם מוריד... מאוד תלוי איך היא משתמשת באופי הזה.. אם היא נגיד סתם מתחצפת לפעמים.. או שהיא ממש עם ביטחון עצמי ומפרגנת לכולם בקול כזה..
כן רק שלא תהיה מהרועשות
אם בטקט וזה כןמעדיף בנות עם ביטחון עצמי
באותו הנושא: