תשובה אחת
פירות זה דבר בריא
עם זאת בפירות יש סוכר ולכן צריך לקחת במינון
כמובן שעדיף לאכול תמרים מאשר שוקולד וכו'...
עם זאת בפירות יש סוכר ולכן צריך לקחת במינון
כמובן שעדיף לאכול תמרים מאשר שוקולד וכו'...
באותו הנושא: