4 תשובות
נשמע מעולה להתחלה, נגיד אימון של שעה שלוש פעמים בשבוע וריצה זה אחלה ממש
שואל השאלה:
אז זהו שאני עושה בערך חצי שעה ארבעים דקות ביום, וזה מצטבר ל3 וחצי שעות
אנונימית
להתחלה זה אחלה לגמרי ועם תוסיפי ריצות אפילו פעם פעמיים בשבוע ותתמידי את תרדי
קודם כל,
כדי להוריד אחוזי שומן בגוף תצטרכי להיות במאזן קלורי שלילי (לאכול פחות קלוריות ממה שהגוף שלך שורף)

בלי מאזן קלוריות שלילי, כל האימונים האלה לא מועילים (אלא אם כן את רוצה להעלות במסת שריר וגם באחוזי השומן)

אז קודם כל, חובה מאזן קלורי שלילי
אם את רוצה להוסיף אירובי כדי לשרוף יותר קלוריות, החלטה שלך.