7 תשובות
באוטו
מכונית.
באוטו
נסיעה *ארוכה* באוטו מבחילה הרבה יותר לדעתי חחח
ברכבת הסיכוי כמעט אפסי שאפשר לחטוף בחילה(מהנסיעה עצמה הכוונה ) כי לא ממש מרגישים את הדרך כמו שמרגישים ברכב פרטי או באוטובוס . וגם אין סיבובים ברכבת זה פשוט ישר....
אנונימית