8 תשובות
לםני כמה זמן אכלת
בגבינה צהובה זה נראלי בסדר.
שואל השאלה:
עכשיו^^
אנונימית
אלך עלייך
אם לא היה עליה עובש היא כנראה תהיה בסדר.
זה לא בדיוק בתאריך זה גם יכול להיות קצת אחרי
אנונימי
תיראי איך תרגישי
אם היא מריחה טוב והיתה רגילה כנראה שאין בעיה אבל אם תכאב לך הבטן תביני גם שזה מזה
לא יקרה לך כלום,