17 תשובות
כןן, הגיוני מאוד לצערי
רוצה לדבר בפרטי?❤
"דיכאון" היא מילה גדולה מאוד. את עצובה, מדוכאת. לא ציינת שקיימת אצלך מחלת הדיכאון.
תשימי לב שאת בדיכאון בגלל שאת מבודדת את עצמך.
זו בדיוק אני...
אנונימית
שואל השאלה:
ליזום מה עם מי? קל לדבר למי שכבר יש לפחות מישהו אחד
אנונימית
כן זה הגיוני
גם אצלי ,את/ה יכול/ה לעשות ערב סרט כזה עם פופקורן או לצאת לריצה בבוקר או בערב אפשר גם להתקשר לסבא או לסבתא ולדבר איתם כל הדברים האלה מעבירים לי את הזמן בחופש כי גם לי אין עם מי להיפגש
אני יודע שזה קשה אבל תכתבי למישהו משהו נגיד לכמה חברות רוצות ללכת לבריכה
וזה בא מהמתבודד
שואל השאלה:
אין לי חברות
אנונימית
אז תצרי
תדברי עם אנשים שאת לא מכירה או אפשר לצפות באנימה ןלשחק משחקים כל היום
שואל השאלה:
איפה לדבר איתם?
אנונימית
אני אישית עשיתי את זה הרבה בקיץ אף אחד לא יבוא עלייך אם את לא באה אליהם
או דיסקורד
קורה לכולנו לפעמים... צריך לחפש להעסיק את עצמינו... אני כל כך מזדהה איתך ופה בשבילך אל תביישי לשלוח הודעה לעולם!
יאפ אגיוני והיה לי את זה