תשובה אחת
לישראל ולארצות הברית כבר יש סוג ברית
ביידן פה בעיקר כדי לנרמל את היחסים בין ישראל לסעודיה
לא לנסות לתקוף אותם
והחלוקה לקבוצות במלחמת עולם שלישית
תהיה ארצות הברית נאטו ישראל ועוד בעלות ברית
סין רוסיה איראן ועוד בעלות ברית