11 תשובות
לא נענשים על שמוש בסמים, נענשים רק על סחר
אוי שאלה מתסבכת
אם עכשיו זה חוקי אז למה שיענישו אותו?
לא ,למה שיענישו אם זה חוקי?
אהה לא קראתי טוב את ההתחלה של השאלה
נראה לי שהוא יקבל עונש
אהה לא קראתי טוב את ההתחלה של השאלה
נראה לי שהוא יקבל עונש
אם הם כבר בכלא על זה לא בטוחה שיוותרו אבל אם זה עדיין היה בטיפול או לא נמצא והיה בתקופה הלא חוקית אז יוותרו
שואל השאלה:
כי כשהוא עשה את זה זה היה לא חוקי
כי כשהוא עשה את זה זה היה לא חוקי
אנונימי
לא יקבל עונש
זה לא משנה אם תפסו אותו אחרי שהביאו את החוק והוא עשה את זה לפני לא יענישו אותו
אם נגיד יגידו שאסור לאכול, ואנשים אכלו לפני החוק, לא יעשו כלום לאנשים. אז זה על אותו העיקרון
שואל השאלה:
לא זה לא, כי פה מותר לעשות משהו, אז עצם זה שהם עשו אותו זה כי לא הייתה סיבה למה לא, אבל אם הם עברו על החוק כנראה אין להפ בעיה לעבור על חוקים אחרים, מה שמצריך מאסר שלהם
לא זה לא, כי פה מותר לעשות משהו, אז עצם זה שהם עשו אותו זה כי לא הייתה סיבה למה לא, אבל אם הם עברו על החוק כנראה אין להפ בעיה לעבור על חוקים אחרים, מה שמצריך מאסר שלהם
אנונימי
אבל עדיין יש פה מצב שאסור ומותר, אי אפשר להעניש מישהו גם אם בעבר הדבר היה לא חוקי - כל עוד הוא חוקי עכשיו.
גם אם הוא עשה את הדבר עוד כשזה לא היה חוקי, כי כשסמים הופכים להיות חוקיים אי אפשר להעניש מישהו על שימוש בהם
גם אם הוא עשה את הדבר עוד כשזה לא היה חוקי, כי כשסמים הופכים להיות חוקיים אי אפשר להעניש מישהו על שימוש בהם
באותו הנושא: