3 תשובות
קודם כל זה פעם ראשונה שאת מתאמנת הכל טוב זה קורה לכולם פשוט השרירים נמתחים ובונים את עצמם ,אבל עם התחלת את חייבת להמשיך כדי שלא יישאר תפוס ויהיה לך כואב
גוף שעון חול זה מבנה עצמות שום תרגיל לא יעזור להשיג את זה, והאימון הוא מאוד אינטנסיבי
שואל השאלה:
הכוונה היא להוריד את השומן רק באיזורי הבטן, שלא ירד מהציצי ומהתחת כדי שזה יראה ככה
הכוונה היא להוריד את השומן רק באיזורי הבטן, שלא ירד מהציצי ומהתחת כדי שזה יראה ככה