6 תשובות
בכללי לא אבל אולי אותך
אולי זה פשוט קורה לך הרבה
אין לי הסבר זה פשוט קורה
אנחנו פשוט קולטות מהר עם מי אנחנו פשוט לא נצא
אני הפוך :-;
אנונימית
אני מעדיפה להתחבר עם בנים