10 תשובות
לא לחשוב ככה
למה שישנאו אותך פה
לחשוב עם עצמך איזה סיבות יכולות
למה שישנאו אותך? אם כבר זה תחשבי.
אם את לא ts אין סיבה לשנוא אותך והנה הולכים לחסום אותי שוב
לא שונא פה אף אחד
חוץ מאחד או שניים
לא לחשוב ככה. אני מחבבת את רוב המשתמשים
כולם שונאים רק את צ|ר הב*ר
אנונימי
כמו שכולם אמרו לאף אחד אין סיבה
ודבר שני, פשוט לצאת מהאפליקציה. אם להיות פה עושה לך הרגשה רעה ודחוייה, זה לא המקום בשבילך.
חס וחלילה.... קודם אדע מי את אבל