5 תשובות
כן
שואל השאלה:
אחרי שפעם אחת עשיתי טעות שמצדיקה בלימה והיא בלמה אותי, היא לא הפסיקה להעיר לי על כל דבר! והיא גם נגעה לי בהגה כשאני לא חושבת שהיא היתה צריכה.
אין בעיה לרשום את ההערות לעצמה בצד ושאני אראה אותן אחר כך אבל כל שניה היא העירה לי, וזה הוציא אותי מריכוז.
היחס שלה היה באמת מזלזל, למרות שהמורה שלי אמר שהיא נחשבת לבוחנת טובה.
אפילו חניה היא לא נתנה לי לעשות
אנונימית
הגיוני שאחרי זה: משגים שאינם מאפשרים מתן רישיון נהיגה:
הפקעת שליטה למניעת סיכון, פגיעה או מניעת עבירה חמורה (כמות: 2)

היא פחות סמכה עלייך בנהיגה והתערבה והעירה מלא... את צריכה גם להבין אותה שאין לה שום היכרות איתך וזאת בעצם הפעם הראשונה שהיא נוהגת איתך ולא מכירה את היכולות שלך...
בהצלחה בהמשך
כן, הכמות בסוגריים אומרת כמה פעמים שמו לב שלא עשית משהו/עשית טעות.
התרגום של זה בפועל:
2 טעויות בנושא הסתכלות על הדרך
3 טעויות בנושא השתלבות
טעות בנושא שמירת מרחק
ופעמיים שנגעו לך בהגה או בבלם.

בהערות היא פירטה איפה היא התערבה ולמה.
מצטערת אבל זה הרבה טעויות ושמראות פשוט שאת לא מוכנה לטסט או שמשהו הרס לך.

היא העירה לך הרבה אחרי שבלמה פעם אחת כי עשית מספיק טעויות שלא תסמוך עליך לסיים את הטסט, וכנראה שממילא ידעה שנכשלת אז הריכוז שלך כבר לא היה משנה יותר מדי ככה זה עובד
היא לא מכירה את היכולות שלך, אם זה טסט ראשון שלך אני מאמינה שהיית בלחץ או פשוט לא היית מוכנה.
צריך בטסט הרבה מוכנות ומזל, פשוט קחי את ההערות ותלמדי מהן ככה שתעברי בפעם הבאה
בהצלחה :)