2 תשובות
מה? זה לא נראה לי קשור..
לי אמרו שאפשר לגלח אחרי שבועיים
זה גם לא נשמע הגיוני שחודש שלם לא תגלחי, אנחנו בקיץ.
לי אמרו שאפשר לגלח אחרי שבועיים
זה גם לא נשמע הגיוני שחודש שלם לא תגלחי, אנחנו בקיץ.
בין טיפול לטיפול מומלץ לא להתגלח כי זה הורס את הטיפול, אני גם לא מגלחת אלא אם כן יש איזה מקרה חריג כמו טיסה לחו"ל או ים שאם יש טיפה שיערות איפשהו אז אני מגלחת ומודיעה למכון לייזר שגילחתי כי אין ברירה
באותו הנושא: