11 תשובות
למה שהן ילכו בלי תחתונים
ולמה את יודעת על זה
ולמה את יודעת על זה
לא ידעתי שיש בנות שלא שמות תחתונים.
אבל כנראה שזה פשוט יותר נוח להן בלי, למי אכפת
אבל כנראה שזה פשוט יותר נוח להן בלי, למי אכפת
כי הן רוצות שהת*ת שלהן יותר יבלוט (כן הוא יותר בולט)
מה אכפת לך?
לא שמעתי על זה אבל זה גוף שלהן שיעשו מה שבא להי
לא שמעתי על זה אבל זה גוף שלהן שיעשו מה שבא להי
מה
פעם ראשונה אני שומעת על דבר כזה
פעם ראשונה אני שומעת על דבר כזה
מה? מי אמר לך שיש בנות כאלה? רוב הבנות לא ככה
מאיפה שמעת את זה שאת מכלילה את כולן לא שמעתי על זה בחיים
שואל השאלה:
מכלילה? אמרתי למה *יש* בנות
לא רשמתי למה בנות
מכלילה? אמרתי למה *יש* בנות
לא רשמתי למה בנות
אנונימית
ממי שמעת את הדבר הזה לא ענית אבל
שואל השאלה:
אני שמעתי על זה כי ראיתי שאלות כאלו בעבר וסרטונים מחו"ל...
אני שמעתי על זה כי ראיתי שאלות כאלו בעבר וסרטונים מחו"ל...
אנונימית
לא הכל נכון באינטרנט
באותו הנושא: