6 תשובות
תיהי את
נ.ב למה שמת תג של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, לא מכבד שלך
נ.ב למה שמת תג של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, לא מכבד שלך
לעלות סרטונים מצחיקים, קטעים מצחיקים של בנןת, שלך וכולי..
יש עמודים שמגבירים איך אבל אני לא זוכרת את השמות
אולי תרשמי בחיפוש משהו כמו איך להצליח בטיקטוק וזה
אולי תרשמי בחיפוש משהו כמו איך להצליח בטיקטוק וזה
^לא נפלתי לזה הפעם.
שואל השאלה:
איזה יופי משתמש ללא מהות
איזה יופי משתמש ללא מהות
אנונימית
להעלות תוכן טוב, דברים שמושכים אנשים לראות עוד, להיות פעילה ולפרסם הרבה אבל לא יותר מדי
באותו הנושא: