7 תשובות
תלכי
תלכי זו המשמרת האחרונה ועוד קצת כסף לא יעשה רע לאף אחד
לא
תלכי בכל זאת
אנונימית
לדעתי לכי, עדיף לסיים בטעם טוב וזה גם עוד קצת כסף אז מה אכפת לך
לא אחראי אני אומרת לכי כמו באד ביצ ולא תראי אותה בחיים מה אכפת לך עוד כסף חח
תלכי
עוד כסף מה אכפת לך
תבלכי זה אחרון
פעם אחת וזהו