9 תשובות
אניי
הרגשתי שהכל הלך לי חרא חוץ מהצורות שבמפתיע זה הדבר שאני הכי גרועה בו
הייתי לחוצה שבוע ואז קיבלתי שלשום את הציון
שואל השאלה:
יואוו הלוואי עליי היה לי אתמול וניחשתי חלק מהתשובות בצורני שאני גרוע בו ובכמותי הלך לי סביר השאר הרגשתי שהלך טוב אני מתפלל שיקרה לי אותו דברר אני באותו מצב שאת היית עכשיו
אנונימי
ותעדכן כמה אתה מקבל
שואל השאלה:
ברור שאני אעדכן ויכול להיות שאני מרגיש חסר ביטחון לגבי זה מאותה סיבה, אני פשוט מקווה שהדפר באמת ישקף את השכל שלי כמו שקרה לך אני אעדכן ברגע שאני אקבל את הציון
אנונימי
סגור
מה השם משתמש שלך
מעניין
שואל השאלה:
דודו ברנרדו
אני לא קיבלתי עדכון אז כן תיכנס כל איזה שעה
ידיד שלי שקיבל גם 90 אמר לי שאני לא מרגישה שיש לי סיכוי ל90 בגלל שאני רגילה לקבל ציונים גבוהים בבית ספר כשאני צודקת כמעט בהכל אבל שעכשין אני יכולה לקבל את הציון הכי גבוה גם עם טעויות
שואל השאלה:
שמעי שגם אני עכשיו במצב שאני נכנס כל איזה שעה לראות אם יש משהו חדש למרות שרשום שיעדכנו אותי על זה, את לא מבינה איך הרגעת אותי עכשיו, אני יצאתי מהדפר בהרגשה של 80 גג והייתי מאוכזב אבל אני מרגיש שיש באמת סיכוי ל90 עכשיו תודהה
אנונימי
אני הייתי לחוצה של החיים ונכנסתי לאתר כל רבע שעה ולמרות שאני חכמה בטירוף פשוט התפללתי ל80 (למרות שחשבתי שמגיע לי 90) כי הרגשתי שהלך לי חרא
צריך להבין שזה לא כמו ציון של הבית ספר וגם אם ההרגשה שלך נכונה והיו לא מעט טעויות זה ביחס לאוכלוסיה והרף נמוךך