8 תשובות
שניהם יפים אבל יותר אוהבת נועה
שני השמות יפים, אבל לדעתי נועה יותר
גאיה
נועה
נועה גאיה זה מוזר
נועה
שניהם לא מי יודע מה
שניהם לא הכי יפים שיש אבל גאיה
באותו הנושא: