5 תשובות
אתה כנראה תגבה
אחי.
אתה גבוה.
אני 1.51
אתה גבוה.
אני 1.51
אממ אני 1.54 רוצה להתחלף???
ורק שתדע שאתה נראלי בדיוק בגובה הממוצע. אז אתה לא נמוך אלא פשוט כמו הרוב.. שזה לא רע בכלל :)
ודרך אגב, לאנשים גבוהים יותר יש תוחלת חים קצרה יותר. אז זה לא בהכרח יותר טוב.
ורק שתדע שאתה נראלי בדיוק בגובה הממוצע. אז אתה לא נמוך אלא פשוט כמו הרוב.. שזה לא רע בכלל :)
ודרך אגב, לאנשים גבוהים יותר יש תוחלת חים קצרה יותר. אז זה לא בהכרח יותר טוב.
לא נורא אתה תגבה אתה נחשב גבוה זה פשוט גנים והורמונים
אנונימית
אתה כנראה תמשיך לגבוהה ו1.72 זה לא נמוך
באותו הנושא: