9 תשובות
כלום
יכול להיות סיבות מוצדקות
לא שופטת
יכול להיות סיבות מוצדקות
לא שופטת
מזעזע.
שכנראה הייתה להם סיבה
כלום .
כלום
אני חושבת שאם הורים מסוגלים להבין שהם בעצמם לא יכולים לתת לילד הזה את מה שהוא צריך, זאת כבר גדלות.
זה לא קל להודות בדבר כזה ולמסור את הילד שלך.
זה לא קל להודות בדבר כזה ולמסור את הילד שלך.
לא ממקומנו לשפוט
הורה לא רוצה למסור את הילד שלו סתם ככה
כנראה היתה סיבה
הורה לא רוצה למסור את הילד שלו סתם ככה
כנראה היתה סיבה
כנראה מודעים לכך שהם לא יכולים לגדל את הילד בעצמם ולכן שולחים לאימוץ. כל הכבוד.
לא כזה משנה לי
כנראה הייתה להם סיבה
כנראה הייתה להם סיבה
באותו הנושא: